Smultron på strå.



Foto:Drömmaja.


I helgen var jag och min familj och hälsade på min bror som bor i Örebro
de har nyligen sålt sitt hus och flyttat till en jättefin lägenhet.
Den var verkligen riktigt fin.
Vi träffade också hans barn med respektive, och hans första barnbarn, Lilla elsa heter hon.
En riktig goding, som en liten docka.

När vi kom hem hittade jag en massa smultron som jag trädde på strå,
det är riktigt sommrigt tycker jag. Sedan åt vi upp dem efter fotografering.
Min son har fixat o trixat lite med bilden så den blev så här fin, jag önskar att jag kunde detsamma.
Men övning ger ju färdighet sägs det ju. så det är bara att sätta igång.(när då?)

Godnatt o sovgott  för nu stupar jag i säng.

Midsommartårta!



Foto: Drömmaja.

Så här fin blev våran tårta till midsommar, o god blev den också.

Välkommen Lilla elsa:)



Foto:Jonny

Nu har äntligen Tjejen kommit ut, som vi har väntat.
Igår den 17/6 2008 kom hon.
Önskar nu de båda föräldrarna STORT  grattis och lycka till.

O jag,  vad har jag blivit,  gammelfaster? kan man säga så.

Kram från oss i Råby.

Mommos kaktus

image88

Foto:Drömmaja.

Här är Mommos fina kaktus, en lite ovanligare sort av påsk el. julkaktus.
Jättefin är den i varje fall.

RSS 2.0