Har varit i sytagen för tillfället.



Foto: Drömmaja.

Har sytt ett Pippiförkläde till en liten Tjej med stort E.
Hoppas hon gillar det.
Har just upptäckt att min kamera fungerar, jag som trodde att den gått sönder
den har varit alldeles spattig, men så bytte jag minneskort och den funkar igen.
Åhh vad glad jag är.





Foto: Drömmaja.

Har även sytt nytt överdrag till min säng i gäst/datarummet med ett tyg från åhlens
som var på REA, ett par kuddar fick samma tyg och jag tycker att det nästan blev
som en soffa.
Men nu vill jag också måla om väggarna byta ut tavlorna fixa nytt skrivbord och sedan vill
jag .......................... suck!  Skulle kunna hålla på i evighet. Får se vad det blir härnäst.
I morgon åker vi till Skåne med Tjocka släkten, och blir borta i en vecka ska bli helt underbart
men sedan börjar allvaret igen.
Hej Svejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla "E" älskar sin klänning och väntar på att växa i den=)

2008-07-27 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0